Snel, veilig en intuïtief: onze multifunctionele printers van Ricoh helpen u de workflow van uw bedrijf te beheren.
Dankzij hun veelzijdigheid kunt u verschillende taken tegelijkertijd uitvoeren en integreren ze perfect in uw werkomgeving.
Installatie, set-up en levering inbegrepen, alles wordt verzorgd door onze teams van Ricoh-gecertificeerde technici zodat uw nieuwe multifunctionele printer in een mum van tijd klaar is.
Wij bieden deze service en onderhoud aan alle bedrijven en zelfstandigen in België.
Vanaf je multifunctionele Ricoh-printer heb je toegang tot externe diensten zoals Dropbox of Google Drive.
Dankzij deze geavanceerde functionaliteiten kunt u uw papieren documenten scannen, uw workflowbeheer verbeteren door automatisering, verbinding maken met verschillende toepassingen en uw vergaderingen leiden met vereenvoudigde toegang vanaf uw interactieve touchscreen. Dit alles bespaart u printkosten en papier.
De multifunctionele printers van Ricoh, die IEE 2600 gecertificeerd zijn, voldoen gegarandeerd aan de minimumvereisten voor gegevensbeveiliging en RGPD. Ze verbeteren de beveiliging en bescherming van uw bedrijfsgegevens door middel van gebruikersverificatie en het DataOverwriteSecurity System.
U kunt er ook voor kiezen om alleen de eigenaar toegang te geven tot het document om het beveiligingsniveau te verhogen.
Al onze multifunctionele printers van Ricoh zijn beschikbaar op huur- of koopbasis. Met deze contracten kunt u profiteren van verschillende voordelen, zoals onderhoud. Wij bieden deze service aan bedrijven, verenigingen en zelfstandigen in heel België.
Verhoogd aanpassingsvermogen dankzij veelzijdigheid, verbeterd workflowbeheer dankzij digitalisering en nog veel meer. Onze oplossingen zijn afgestemd op uw behoeften en budget.
Neem contact op met onze adviseurs zodat uw bedrijf kan profiteren van het nieuwste op het gebied van multifunctionele printers en professionele kopieerapparaten.